وکیل قرار داد در کرج

وکیل قرار داد در کرج {مشاوره رایگان} + تضمینی

درخواست وکیل خانم

فهرست مطالب

5
(2)

وکیل قرار داد در کرج چیست

ممکن است شما با این سؤال مواجه شوید که وکیل قرار داد در کرج چه کسی است؟ وکیل پایه یک دادگستری که به صورت تخصصی در دعاوی‌های مربوط با انواع قراردادهای داخلی و حتی بین المللی اعم از غیر تجاری و تجاری فعالیت دارد. وکیل قرار داد در کرج باید به صورت تخصصی در تنظیم، ثبت و فسخ قراردادهای متنوع تسلط داشته باشد تا بتواند پرونده‌های موکل خود را به راحتی برطرف کند. تمامی افراد حقیقی و حقوقی برای صحت و درستی اجرا مفاد قراردادهای خود نیازمند به یک وکیل خانم در کرج خواهند بود که به صورت تخصصی قراردادها را مورد بررسی قرار داده و در صورت بروز هر نوع دعاوی آن را برطرف کند.

حضور وکیل قرار داد از زمان تنظیم پیش نویس آن تا زمان فسخ قرارداد و حتی مسائل بعد از آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و می‌تواند کمک شایانی به افراد کند. به این نکته توجه داشته باشید بهترین وکیل قرار داد در کرج با در نظر داشتن مصلحت موکل خود و حدود اختیاراتی که دارد در تلاش است تا بندهای قرارداد تا حد امکان به نفع موکل وی نوشته شود. شما می‌توانید با مراجعه به بهترین وکیل قرار داد در کرج از خدمات حرفه‌ای آن‌ها اعم از مشاوره حقوقی تا حل مشکلات دعاوی قراردادی بهره‌مند شود.

وکیل قرار داد در کرج چیست

انواع وکیل قرارداد در کرج

انواع وکیل قراردادی به شرح زیر هستند:

  • وکیل قرار داد در کرج کاری
  • وکیل قرار داد در کرج های ملکی
  • وکیل قرار داد در کرج مشارکت در ساخت
  • وکیل قرارداد های تجاری
  • وکیل قراردادهای سرمایه گذاری
  • وکیل قراردادهای نفتی
  • وکیل قرار داد در کرج پیمانکاری

بهترین وکیل قراردادها در کرج چه ویژگی‌هایی دارد؟

در هنگام انتخاب وکیل قرارداد باید ویژگی‌های زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین و حرفه‌ای‌ترین وکیل را برای خود انتخاب کنید:

  • وکیل قرار داد در کرج باید سواد حقوقی بالایی داشته باشد
  • مدرک تحصیلی معتبر وی را مورد بررسی قرار دهید
  • داشتن پروانه وکالت پایه یک بعد از گذراندن آزمون اختبار و دوره کارآموزی از دیگر ویژگی‌های بهترین وکیل می‌باشد
  • وکیل باید حداقل چند سال به صورت مفید تجربه کسب کرده و به صورت تخصصی در زمینه امور قراردادی و ارائه بهترین خدمات، فعال باشد.
  • بهترین وکیل قرار داد در کرج باید به صورت پیوسته با موکل خود ارتباط داشته باشد و پیگیری پرونده را برای وی گزارش دهد
  • مسلط به تمامی قوانین حقوقی و کیفری
  • مهارت بالا در ارتباط
  • دارای فن بیان قوی

وکیل قرارداد در کرج چه وظایفی دارد؟

برخی از اصلی‌ترین وظایفی که وکیل قرار داد در کرج برعهده دارد عبارت‌اند از:

  • مشاوره به صورت حضوری و حتی غیر حضوری با توجه به جدیدترین قوانین حقوقی کشور
  • تنظیم اوراق قضایی اعم از تنظیم شکوائیه، تنظیم لایحه، تنظیم دادخواست و…
  • استفاده از بهترین و مناسب‌ترین الفاظ رسمی و حقوقی در نگارش قراردادها
  • بررسی مدارک و مطالعه کامل پرونده موکل قبل از ارائه راهکار

وکیل قرارداد در کرج چه وظایفی دارد؟

ارکان قرارداد که باید آن را بشناسید

منظور از ارکان قرارداد تمامی مواردی می‌باشد که باید به صورت شفاف در قرارداد ذکر شده باشد. برخی از این ارکان عبارت‌اند از:

  • عنوان و یا همان موضوع قرارداد

یکی از ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین مراحل تنظیم قرارداد مشخص کردن عنوان و یا همان موضوع قرارداد می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید عنوان قرارداد باید عاری از هر نوع ابهام باشد و به صورت دقیق ذکر شده باشد تا بتوان نوع معامله را با یک نگاه تشخیص داد.

  • مدت قرارداد

در قرارداد باید زمان دقیق شروع و پایان به صورت کامل ذکر شود. البته باید در قرارداد زمان‌های مشخص برای هر دو طرف ذکر شود که چه وجهی را در چه مدتی باید پرداخت کنند.

  • طرفین قرارداد

در تمامی قراردادها باید به صورت کامل مشخصات طرفین حقیقی و یا حقوقی قرارداد به صورت کامل مشخص شود. به عنوان مثال نام، نام خانوادگی، شماره تماس، کد ملی و….

ضرورت تنظیم قرارداد توسط وکیل

بدون شک می‌دانیم که تنظیم قرارداد به معنای تعیین شرایط و مقرراتی است که بین دو طرف برای یک معامله به وجود می‌آید. این شرایط می‌تواند شامل شرایط پرداخت، هزینه نهایی، تاریخ تحویل، شرایط خرید و فروش و… باید که در یک معامله باید به صورت تخصصی تعیین شود. تنظیم قرارداد توسط یک وکیل یکی از مواردی است که امروزه بسیاری از افراد در زمان انجام معامله‌های خود آن را نادیده می‌گیرند.

تنظیم قرارداد با توجه به نکات متنوع قانونی از بندها و مفاد آن تا نحوه فسخ قرارداد و… از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. با توجه به آمارهای به دست آمده تنظیم کردن قراردادها بدون استفاده از وکیل قرار داد در کرج در بسیاری از موارد هزینه بسیار سنگینی را برای افراد به وجود آورده است. تنظیم قرارداد با استفاده از وکیل می‌تواند بسیار بهینه‌تر و آسان‌تر از قبل پیش برود. وکیل قرار داد با داشتن اطلاعات کافی در زمینه تنظیم قرارداد می‌تواند به بهترین شکل ممکن قرارداد را به نفع موکل خود تنظیم کند.

  • حمایت از حقوق و منافع شما در قالب الفاظ حقوقی مناسب

تنظیم قرارداد با استفاده از تخصص وکیل می‌تواند باعث شود که منافع شما در معامله به صورت تخصصی و کامل تحت محافظت قرار گیرد. بدون شک تمامی افراد در هنگام تنظیم قرارداد دارای حساسیت‌ها و دغدغه‌های متنوعی هستند، وکیل قرار داد در کرج باید با صورت تخصصی آن‌ها را بررسی و تشخیص دهد و در قالب کلمات دقیق حقوقی برای آن راهکار فراهم کند.

تجربه نشان داده است که بسیاری از دغدغه‌ها قبل از تنظیم قرارداد بی دلیل نمی‌باشند و در صورتی که این دغدغه‌ها با استفاده از راه‌های فنی برطرف نشود، بدون شک فرد در معامله دچار ضرر بسیار سنگینی می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید با تأمین منافع خود با استفاده از الفاظ دقیق حقوقی از بروز ضرر و زیان جلوگیری کنید. این کار تنها باید توسط یک متخصص صورت گیرد.

  • پیشگیری از نقض قرارداد

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که قبل از آن که تعهدات خود را اجرا کنند به سراغ مشورت با وکیل قراردادها می‌روند. سؤال این دسته از افراد این است که اگر تعهد خود را انجام ندهم چه اتفاقی برای من خواهد افتاد؟!

در صورتی که شخص بداند در صورتی که تعهدات خود را با تأخیر انجام دهد و یا به صورت کامل آن را انجام ندهد تبعات بسیار سنگینی در انتظار وی است و باعث ایجاد حق فسخ قرار داد برای طرف مقابل می‌شود و به صورت کامل منافع معامله را از دست می‌دهد بدون شک از انجام این عمل منصرف می‌شود.

درخواست وکیل در مهرویلا کرج بیشتر بخوانید: درخواست وکیل در مهرویلا کرج + مشاوره رایگان

  • رعایت قوانین آمره

در کشور ما تا زمانی توافقات افراد معتبر شمرده می‌شود که مخالف قوانین آمره نباشد. البته به این نکته توجه داشته باشید افراد به راحتی می‌توانند مخالفت قوانین تکمیلی توافق داشته باشند.

تسلط بر قوانین و تشخیص این که کدام یک از قوانین کشور امری هستند و توافق برخلاف این دسته از قوانین باعث بطلان شروط و یا کل قرارداد می‌شود تنها توسط یک وکیل تخصصی در حوزه قراردادی باید صورت گیرد. امروزه بسیاری از قراردادها هستند که به همین دلیل توسط دادگاه‌های سراسر کشور باطل اعلام می‌شوند. لازم به ذکر است دامنه ضرر باطل شدن قرارداد می‌تواند بسیار کلان باشد!

  • پیشگیری از پرونده‌های دادگاهی

همان طور که متوجه شده‌اید ایجاد و تنظیم قرارداد توسط یک وکیل می‌تواند به راحتی از بروز نقض تعهد جلوگیری کند. این امر باعث می‌شود که پرونده و قرارداد راهی دادگستری نشود و هزینه‌های مادی و معنوی بیشتری در این راه پرداخت نشود.

  • شفافیت در قرارداد و تعهدات

در بسیاری از موارد طرفین سوء نیت در عدم اجرای قرارداد را ندارند؛ بلکه خود را در یک موضوعی دارای حق می‌پندارند و تصور آن‌ها بر این است که حقوقشان توسط طرف مقابل قرارداد پایمال شده است. تنها دلیل بروز این اختلاف و سوءتفاهم به دلیل روشن نبودن قرارداد و شروط ذکر شده در آن خواهد بود. تنظیم قرارداد به صورت شفاف و با استفاده از الفاظ و معانی تخصصی حقوقی که مانع و جامع باشد تنها توسط تجربه وکلای قراردادی امکان پذیر می‌باشد.

ضرورت استفاده از وکیل دعاوی قرارداد در کرج

وکیل دعاوی قرارداد در حقیقت به فردی گفته می‌شود که در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری ناشی از قرارداد تخصص لازمه را داشته باشد. در هنگامی که افراد یک قرارداد را به صورت دو طرفه امضا می‌کنند تماماً بر این تلاش هستند که آن را اجرا کنند. البته امروزه بسیاری از افراد متوجه تعهدات قراردادی، حقوق و الزامات آن نیستند، همین امر باعث می‌شود که قرارداد به نفع و یا بر علیه آن‌ها تنظیم شود.

ضرورت استفاده از وکیل دعاوی قرارداد در کرج

وکیل دعاوی قرارداد باید در زمینه‌های زیر خبره و تخصص بالایی داشته باشد:

  • الزام به ایفای تعهد
  • الزام به تحویل مبیع
  • فسخ قرارداد و مطالبه خسارات ناشی از آن
  • تنفیذ قرارداد
  • فروش موضوع قرارداد
  • انتقال منافع قراردادی
  • بطلان قرارداد
  • دعاوی قراردادهای سرقفلی
  • دعاوی بین شرکت‌ها

ضرورت استفاده از وکیل فسخ قرارداد در کرج

وکیل فسخ قرارداد به وکیلی گفته می‌شود که با توجه به شرایط قرارداد به سراغ دعاوی فسخ معامله می‌رود و از موکل خود دفاع می‌کند. به این نکته توجه داشته باشید مبنای فسخ قرارداد می‌تواند در هر قرارداد متفاوت باشد. به زبان ساده‌تر ممکن است فسخ قرارداد مبتنی بر پیش بینی شرط فسخ و یا به وسیله توافق دو طرفه صورت گرفته باشد.

حضور بهترین وکیل قراردادی برای فسخ قرارداد و تنظیم دعاوی آن دارای ضرورت است. تشخیص بهترین روش برای فسخ قرارداد یکی از مهم‌ترین موارد در این دعاوی به شمار می‌رود. در برخی از معامله‌ها ممکن است فسخ قرارداد به نفع شخص و در بعضی موارد به ضرر شخص و حتی با زیان بالایی باشد! در نتیجه وجود وکیل فسخ قرارداد که تخصص لازم در امور حقوقی را دارد ضروری می‌باشد تا بتواند بهترین تصمیم را برای موکل خود بگیرد و از بروز ضرر جلوگیری کند.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت نیکو وکیل به بررسی وکیل قرار داد در کرج پرداختیم، شما عزیزان می‌توانید همچنین در این مقاله درخواست مشاوره حقوقی در کرج بدهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بازگشت
تماس تلفنی
ارسال پیام در واتساپ
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

وکیل قرار داد در کرج {مشاوره رایگان} + تضمینی

    شبکه های مجازی ما